wtorek, 8 lipca 2014

Kampania promująca SAG

Z początkiem lipca br. miasto Zawiercie rozpoczęło kierowaną do przedsiębiorców krajowych i zagranicznych kampanię promującą tereny inwestycyjne zlokalizowane w Strefach Aktywności Gospodarczej – obszar „A” i „B”. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. tablice wielkoformatowe (billboardy), publicity w mediach klasycznych oraz działania na portalach społecznościowych. 

Promocja terenów inwestycyjnych w Zawierciu szczególną uwagę zwraca na działki inwestycyjne w Strefach
Aktywności Gospodarczej. Komunikaty promocyjne w postaci bilbordów ustawiono przy głównych szlakach komunikacyjnych prowadzących do miasta oraz w samym Zawierciu. Głównym Atutem wykorzystywanym w kampanii jest posiadanie kompleksowo przygotowanych ponad 200 ha terenów pod inwestycje (21 działek). Zostały one podzielone na 2 obszary „A” (przeznaczony pod inwestycje przemysłowe) oraz „B” (przeznaczony pod inwestycje rekreacyjno - mieszkalne w Otulinie Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd). 

Dotychczas w Strefie Aktywności Gospodarczej w Zawierciu działalność prowadziła firma Aluron Sp. z o.o. oraz Inter Cars S.A. W sumie na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej zatrudnionych jest 210 osób. W bliższej perspektywie w SAG zatrudnionych zostanie jeszcze ok. 30 osób. Nowe miejsca pracy tworzyć będzie niedługo budowany w SAG Zawierciański Park Przemysłowo – Technologiczny. Już w tym kwartale mają rozpocząć się budowy zakładów przedsiębiorstw, które wykupiły działki w SAG wśród nich: Promar sp. z o.o. (branża spożywcza), Z.P.U. BUD-REM (branża budowlana) oraz firmy Intercor Sp. z o.o. (branża budowlana – w zakresie dróg, mostów, wiaduktów). Według listów intencyjnych złożonych do Biura Obsługi Inwestora w Urzędzie Miejskim Promar sp. z o.o. stworzy od 8 do 12 miejsc pracy, a Intercor Sp. z o.o. od 20 do 50 osób.

0 komentarze:

Prześlij komentarz